داغ فشرده درمان است و بیشتر بهتر بیمار نارسایی دیالیز کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داغ فشرده درمان است و بیشتر بهتر بیمار نارسایی دیالیز کلیوی

داغ فشرده درمان است بهتر از دیالیز نارسایی RenalLa درمان فشرده سازی گرم بیمار بهتر از بیمار به دیالیز برای شکست renal.De حقیقت این است که این دو درمان هایی را که terapide کمپرس گرم و دیالیز، می توان آن را برای نارسایی کلیه استفاده می شود، اما درمان این بیماری متفاوت است. در مقایسه با دیالیز، درمان فشرده سازی گرم طبیعی تر و امن است، اما ممکن است آهسته تر در محل کار.

آیا درمان فشرده سازی گرم بهتر از دیالیز است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، هر یک دارای ویژگی های خاص خود را در درمان نارسایی کلیه، او نمی توان گفت که بهتر است. با این حال در واقع، درمان فشرده سازی گرم اثر درمانی بهتر از دیالیز، دیالیز است می تواند علائم نارسایی کلیوی را کاهش دهد، اما بسته گرما درمانی می تواند بیماری را از ریشه آن را درمان کنند.

چه درمان باید اگر انتخاب بیمار مبتلا به نارسایی کلیه؟

ما اکنون می دانیم که دیالیز ممکن است علائم در یک زمان کوتاه و درمان فشرده سازی گرم می تواند این بیماری در ریشه آن درمان را کاهش دهد. و بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، باید درمان فشرده سازی گرم به عنوان درمان اولیه خود را انتخاب کنید، اما اگر علائم شما شدید است شما می توانید درمان دیالیز قبل از مصرف درمان فشرده سازی گرم را انتخاب نمایید.

حتی هر چند، آن را توصیه نمی کند که بیمار به دیالیز طول می کشد، چرا که این نوع درمان می تواند عوارض جانبی در حالی که تسکین علایم میشود. چه چیزی بیشتر، آن را دشوار برای خلاص شدن از آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه گرم درمانی و یا درمان های دیگر برای نارسایی کلیه، ممکن است دکتر آنلاین ما کنسولی، مشاوره رایگان است، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به @ مرحله ای هاتمیل بیماری کلیوی کام، ما می توانیم کمک بیشتری را با همه چیز ممکن است آسیب برساند.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: